مساجدی: هیچ کشوری به اندازه ایران والیبالیست خوب ندارد

مساجدی: هیچ کشوری به اندازه ایران والیبالیست خوب ندارد

مربی تیم ملی والیبال مدعی شد هیچ جای جهان اندازه ایران بازیکن خوب ندارد.                     

                        191-21.jpg

 احمد مساجدی با اشاره به پیشرفت زیاد والیبال ایران، اظهار کرد: ایران الان یکی از تیم‎های برتر دنیاست. تمام هدف‎مان این بود که جزو تیم‎های خوب دنیا باشیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم و در حال حاضر قدرت‎های برتر دنیا مقابل ایران به مشکل می‎خورند.

 وی با اشاره به همگروهی ایران در لیگ جهانی 2014 با تیم‎های برزیل، ایتالیا و لهستان، تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که بار دیگر این فرصت پیش آمده تا با تیم‎های ابر قدرت جهان روبرو شویم. بدون شک آنها از والیبال ایران می‎ترسند و نتایج خوبی که در یکی دو سال گذشته کسب کرده‎ایم یکی از دلایل حضور در این گروه است.

 مساجدی با تأکید بر اینکه والیبالیست‎های بسیار خوبی در ایران وجود دارند، ادامه داد: ولاسکو می‎گوید هیچ کشوری به اندازه ایران والیبالیست خوب ندارد و من نیز همین نظر را دارم. ما الان چند تیم ملی داریم و هر بازیکنی کمی ضعف داشته باشد از کورس جا می‎ماند و برای حضور دوباره در تیم ملی باید بیشتر تلاش کند.

 مربی تیم ملی در مورد سقف والیبال ایران بیان کرد: قرار گرفتن بین 3 تیم برتر دنیا سقف والیبال ایران است و اگر برنامه‎ای که با آن حرکت می‎کنیم ادامه داشته باشد و مسئولان همچنان حمایت کنند، مطمئناً می‎توانیم به این جایگاه برسیم.

 مربی تیم متین ورامین در ادامه با بیان اینکه لیگ برتر والیبال جذاب‎تر شده است، اضافه کرد: بازیکن‎های خوب بین تیم‎ها تقسیم شده‎اند و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد که همین موضوع نتیجه دیدارها را غیر قابل پیش‎بینی کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | جمعه 6 دی 1392 - 12:53 |